151120 Allahım nedir bu onuncu ay atağı ya bitmedi bitmiyor . Uykusu olduğu galde bir bebek niye direnir ki. Kendimi yastık gömüp ağlamak istiyorum. Kızmamak için kendimle savaş veriyorum resmen sinirlerim harap
Serpil51 151120 14 aydan selam felaket durumdayım :((( uyku yemek içmek yok üstüne 7 aydır devam eden kabzılık ve ağlama nöbetleri çığlık çığlığa
Atillaberkan 151120 şu an bunu araştırıyorum saat 8.40 dan beri uğraşıyorum bende 10 ay 23 günlük ne yapacağımı şaşırdım sizde aynı durumdaymissiniz
151120 Elifhakan12 sallıyorum uyuyor koyuyorum geri uyanıyor 4 kere aynı şey oldu dayanamadım uyu artık dedim en son 40 dk olmuştu çünkü uyudu be şimdi geri uyandı emziriyorum
151120 Yavuzseliminannesi23 kuzum valla doğdu doğalı em zor ayımı yaşıyorum diyebilirim 4. Ay atağından daha beteri olmaz diyordum varmış yaşlandım resmen
Dondu_cenikli2 Serpil51 canim benim de oglum 10 gunde 8 gunde yapardi kakasini dubalak kullandik doktorumuzun onerisiyle ek gidaya gectigimiz icin oldugunu dusunuyorum ben ama simdi benimki daha iyi 1 ay kullandim duzenli sonra biraktim allah yardimciniz olsun
Yavuzseliminannesi23 151120 yaaa Kiyamm Allahim yardimcin olsun biz de 5 gun sonra 9 aylik olucaz 9 ay atagi varmi?
151120 Atillaberkan 10 ay 17 günlük benim kızımda 8 de aşladım sallamaya uykusu olmasa uyutmicam ama otururken gelip göğüsüme yatıyor diye getirdim sallıyorum yok emziriyorum yok 40 dk da.4 kere uyudu yatağı a yatırdım uyandı en son göğüsüme aldım orda uyudu