Masalmmmmmm Merhaba anneler , bebeğim 5 günlük baby turco bez kullanıyorduk bugün dikkat ettim bebeğim idrar yaparken ağlıyor ve vajina kısmı bayağı kızarmış. Molfixe geçiş yapmayı düşünüyoruz. Benzer durumda olan var mı ? Molfix memnuniyeti olanlar var mı ? Çok iyi marka diye biliniyor ama kullanmadan da bilemiyoruz tavsiye arıyorum
Esraa35 Masalmmmmmm bebek bezinden olmuyo olabilir çişini yaprken ağlıyor olması enfeksiyon diye biliyorum kızımda doktor demişti çünkü ben sleepy kullanıyordum doğduğunda pişik oldu ama bebek bezinden değil bence her bebek doğduğunda genelde oluyomuş içi temizlenirken ki idrar ve dışkıdan kaynaklı tabi prima almıştım o zmn sonra yine sleepy kullandım bişey olmadı ama baby turco daha uygun olduğu için onu kullanıyorum memnunum
sademinannesi Masalmmmmmm o bezden kaynaklı değil de idrar yollarında sorun olabilir onun için bi doktora görünün. Molfix bizde pişik yapar gibi oldu 2 kez bağladım tekrar bağlamadım çok kötü kokusu var idrarla birleşince tavsiye etmem ben
tugcsa en iyi Prima , 7 aylığınız ne kızarıklık ne pişik problemi yaşadık , Molfix sızdırıyor ayrıca ne zaman nerden sozdıracak diye bekliyoddum her dk bez değiştireceğiniie Prima al içnde rahat etsin (ben memnunum primadan)
m_yaren_b Masalmmmmmm 15 aydır molfix kullanıyorum cok memnunum gece 12 saat hiç altını değiştirmem sızma yapmıyor