25 günlük aslında, bi 8 10 gündür gaz sancıları ile boğuşuyoruz bazen hafif oluyor bazen saatler sürüyor genelde akşam 5ten sonra yada 8 den sonra çıldırmışçasına ağlıyor asla susmuyor 2 3 saat sonra yoruluyorda sanırım uyuyor beyaz gürültü işe yarıyor. Dün 5 6 saat uğraştırdı bizi sallamıcam diye direniyordum ama artık öksürmekten helak oldu ağlarken salladım ayağımda mayıştı sonra uyudu. Gün boyu da nerdeyse hiç uyumamıştı. Bugün de tam tersi kalkmak bilmiyor 2 saatte bi emzireyim diye kaldırmaya çalışıyorum bayılmış gibi eller kollar salık. Bi kere ellemeyeyim ne kadar uyuyacak diye bekledim 4 saat oldu hala uyanmadı dedim kaldırayım bari emsin altını açtım yarı uyuklar halde (normalde zıbını açmamla bağırır) 1 saat ha durdu ya durmadı geri uyudu az önce yine uyandırdım 10 15 dk sonra gaz çıkarırken mayıştı bugün kalkmak bilmiyor neden böyle oldu korktum da bi yandan