Kızlar oğlum 1 ay 23 günlük bana pek gülmüyor babasına daha çok gülüyor anneme kayınvalideme dedelerine gülüyor ama bana o kadar uzun gülmüyor ve bol bol konusuyorum halbuki sebeklikler yapıyorum ama yok hatta beşiğine koyuyorum uyandığını görünce yanına gidiyorum oğlum uyanmış mııııı canım benimmm falan diyorum dudak büzüp ağlıyor ☹️☹️☹️☹️☹️ Zaten babannesinde halasında falanda uyuyor beni aramıyor yani :(