Kızlar selam 8 günlük bebişim var emme sürelermiz biraz dengesiz. İlk günler 15-20dk hatta bazen daha fazla emiyordu. Şuan en fazla 10dk emiyor onun haricinde 5-4 dk. Ama bu şekilde az emdiğinde kısa süre içerisinde (mesela 15dk içinde falan) tekrar emiyor. Bu normal mi? Sizde durumlar nasıl??