Benim bebeğim de öyle iştahsız ki 15 aylık şu anda. 12. Aya kadar tıpkı sizin gibi tek bir lokma yemedi. Sütümü sağarak veriyordum artık anne sütünü bile reddetti. Yani tamamen açtı. Kaç ay boyunca ağlamadığım günüm geçmedi. Ben bir rahatsizlık geçirdim şu anda triod bezlerimle alaklı ve kortizon kullanmak zorunda kaldım. 14 ay boyunca süt sağmıştım hiç birşey yemiyo bari bir yudum anne sütü alsın diye o sütü de kesmek zorunda kaldım. Ama resmen depresyona girdim bebeğimi besleyemediğim için. İlk başta çorba falan kemiksuyuna biraz yedi. Ama şimdi tekrar kilitledi ağzını. Sadece tatlı şeyler yemek istiyo. Yani o da bir iki kaşık. Meyveli yoğurt gibi. Bende bugün artık eti blendrdan geçirdim pilavı da. Üzerine iki kaşık yoğurt bebek ekmeği ve yarım muz ekledim. Muzun tadına yedi. Bir yandan vicdanım rahatsız tadları öğrenemiycek damak tadı gelişmycek diye bi yandan mutlu oldum karnı doydu diye. He bende düşünürdm acaba çiğneyemiyormu diye. Eşim geçen cips yiyodu uzattı buna o kuru koca cipsi bi yiyo çatır çatır biz şok. Hemen kaldrdık tabi ama ağlıyo bi daha isityo. Yani dene canm sevdiği bişeyi bul bari bir iki kaşık onun üzerinden giderisn. Ama çooook zor yemeyen çocuk çoook. Beni en çok zorlayan bu iştahsızlık. Uyku yaramazlık bunun yanında benim için hiçbişey. Ay ne çok uzun yazmışım. Ama derdi olan konuşuyor işte 😂 Allah yardımcın olsun