Nektari Siyah ı çok beğeniyordum çoğu kişi aslaaa siyah yapma diyor siyah kullananlar memnunmusunuz ? Gri beyaz krem sizce hangisini yaptırsam ? Sonradan pişman olmak istemiyorum 😐
TheBaby Nektari Kesinlikle krem. Üzerinde kendinden desenli olanlardan. Siyah tam bir rezillik leke konusunda. Su bile leke bırakıyor sanki. Kafayı yemelik
Cherryblossom Nektari yanı krem daha guzel benve ama cay kahve falan dokulunce sevmiyorum ben. Icınıze sıner ınsallah 🙏
-erCansu- Nektari ayy siyah çok kötü yaaa hep leke leke kalıyor nasıl uğraşacaksn bence pişman olursun 😅
Nektari -erCansu- Mesela diyelim bulaşıkları makinaya attım tezgahı sildim tezgah temiz parlak gozukuyormu yoksa kalıcı leke izleri mi oluyor diyorsunz
Eminerd Nektari https://imgyukle.com/i/7pZ0q annemin mutfak tezgahı birebir böyle ve çok memnunduk 😊😊 ama biz tayinci olduğumuz için kiradayız şuan ve tezgahım siyah hatta ocağımda siyah üstüne birde cam siliyorum 10 dk sonra silmemiş gibi toz tezgahda aynı sil kurula baya uğraştırıcı 🥴 tam nefretlik asla siyah önermem 🙄
Mirac_bbk Nektari bende siyah çok beğeniyorum ama çok iz yaptığını duydum o yüzden desenli krem tercih ettim
mandalina_kokulum Nektari Siyah yapma asssssla. Ben beyaza çevirmeyi düşünüyorum. Siyahda su lekesi kalıyor kireç lekesi kalıyor. Gün içinde defalarca kez yıkamama rağmen sanki hiç yıkanmamış gibi duruyor
Tatlican Nektari Hayir memnun degilim bez hafif ıslak olursa ve tezgahi baska bezle kurutmaz isem dalgalı su izi kaliyor .ve bugun baharatligin altıni sil aksama bak tozlu.Ben en basta istemedim biliyordum boyle olucağını ama oldu işte
mom1236 Nektari siyah yaptırdık aşırı pişmanımmm. Beyaz düşünüyorum ustaya söyledik ne zaman değişirse artık