Balyanak_annesi 6.ayı sabitleyenler hata yapıyor. Bebeğe göre değişkenlik gösteriyormuş. Doktor diyorki bebek kafasını kaldırmaya başlıyorsa, kafasını oturtmayı deneyince dimdik tutabiliyorsa bebek hazır demwkmiş. 6.ay diye sabit fikirli olmak çocuğun gelişimini geriletmekten başka bir işe yaramıyormuş. Benim kızım 3,5 aylıktı bu sinyaleri verdi. Oturdu. Şimdi 4ay 26 günlük yzun zamandır destekli oturuyor. Artık yürümek istiyor bunuda anlatıyor resmen. Yürüteç sipariş verdim şimdi.