Admsmyrgktg Arkadaşlar Kimlik kartımı kaybettim şimdi hemen kart çıkar mı nasıl çıkartabilirim bilgisi olan var mı?
Aselbuk Admsmyrgktg nifus dairesine gidip kayboldu bilgisi bermen gerekiyo orda sana ne yapman gerektigini soylerler fazla uzatma kimlikle hersey yapiyolar .sonra cikartabiliyosun ama islem ne kadar surer onu bilmiyorum
1lina1anne Admsmyrgktg bende kaybettim karakola gittim kayip ilani icin ayni gun nufus mudurlugune gittim resim ve 50tl ucret veriyorsunuz hemen islem baslatiliyor
Pamuk_seker Admsmyrgktg nüfus müdürlüğüne sira alacaksiniz basvuru ve son 6 ayda cekilmis biometrik foto gerekiyor daha sonra 1 hafta icinde adresinize geliyor
1lina1anne Admsmyrgktg hayir hayir gerek yok yaa sadece kimliginizi kotu bisey icin kullanmaainlar die onlem alip karakola gidin hemen allah korusun herseyde kullanilabiliyor
Admsmyrgktg 1lina1anne bide ceza olarak ne kadar ödediniz acaba? İnternette 60 lira diyor onun dışında başka bir para da ödüyor muyuz?