Merhabalar hanımlar 🤭 ben en son 28 ağustosta adet gördüm Eylül ayı boyunca hiç adet olmadım bugün öğlen karnıma.bir ağrı girdi lavobaya gittim adet oldum dedim ama hiç adet gibi değil yani kesili verdi akşam. Birde mantar var ondan mı acaba dedim veya hamile miyim dedim test yaptım negatif çıktı hamile kalsam çıkması gerekirdi diye düşünüyorum tabi adet sandigomda hiç cekmedigim görmediğim bir kasık ağrısı yaşadım sabki bıçak sapladilar gibi ayağımı bacagimi bile zor kaldırıyorum kasıklarım batıyor sizce neden olmuş olabilir