Mertela_32 Merhaba herkese 3.ün bugün sezeryan olalı aşırı baş ağrısı var acillik oluyorum ilacın etkisi geçince tekrar başlıyor korkuyorum başka bi şey mi diye başına gelen var mı
VERA19 Mertela_32 Hiç korkmayın.Narkozun etkisidir o.Bol bol sütsüz sade kahve yeşil çay tarzı kafeinli içecekler tüketebilirsiniz narkozun vücuttan atılması için
Lila_aras Mertela_32 bol bol su tüketmelisin filtre kahve bende sezaryen olalı 9.günüm hiçbir baş agrım olmadı çok şükür 3 4 litre su tükettim kahve içtim
elcn4139 Mertela_32 7 gün surdu basim tutuluyor kopuyordu sanki. ama dayandim hastanelik falann olmadim birtek parol icebiliyordum bide cok zordu. dayan 1 hafta suruyo sonra geciyo
Rinna Mertela_32 ahhh ne kötü bir ağrı o . Başım kopacak gibi ağrıdı. Bol bol kahve sade ,ve bol su içmelisin ilaçla falan geccek bir ağrı değil maalesef ama bir hafta sonra birden kesiliyor .