26262626 bende daha dün başladım kullanmaya bizim tog kaç bilmiyorum hediye gelmişti üstündede yazmıyor ama bi tık kalın gibi sanki bizim oda 22,5 derece gösteriyor ama sabaha karşı serin oluyor ben bile üşüyorum o yüzden içim rahat etmedi gece yatarken kısa kollu body ve altına ince taytını giydirdim birde çorap sürekli kontrol ettim üşüme ve terleme yoktu gecede rahat uyudu.