Bizde 4 ay 11 günlüktü aşıyı yaptırdığımızda geçtiğimiz perşembe günü oldu. Hemşire şişlik olursa buz koyabilirsin kızarıklık olursa kolonyalı mendille sil dedi. Aşı yapılan sol bacağı aşırı sert şişti buz uyguladım ama geçmedi ne yapabilirim normal mi?