Aslancikli benimde iki aydır sırtım ağrıyordu doktora gittim omurgada hafif eğilme ve duruş bozukluğu var dedi üniversiteye git bi daha iyi film çekerler bakarlar dedi bende acil mi dedim yok dedi gitmedim bebişle ama sırtım ağrıyor yine arada korse aldm kullanamadm daha arada verdiği jel ile eşime masaj yaptrıyorum sırtıma ama yinede işte zor bir durum geçmis olsn size de hepimizin genel sıkıntısı sanırım emzirirken dik duramıyoruz.. 😕🥺