Mom626272 1,5 saatleri kaldı,yine gitti eşim ben arkadaşıma gittiğim için bahane oldu ona da. Annemler eve girdikten sonra anne babasını çağırcam ona da dicem babamlar geldi diye. Dua edin gerçekten çok zor. Evime az önce geldim içim buruldu,gitmek istemiyorum ama mecburum. Kalbim acıyor