Aaeess evde kalması daha kotu ve rısklı çocugunun saglıgını dusunuyo isen gerekırse hastanede yatusı en dogrusu kaldıkı o bölüme çok tıtızler kımse alınmıyo heran basındalar ilgılıler , kan vs de alınsa en tecrubelıler bır defada alıyolar korkma , evde kalıp ılerlerse farkedılmezse kötü , bızımkı kan uyusmazlıgı sarılığıydı şğkür tahlıller temız cıktı