Pazartesi sezeryanla doğum yaptım , ertesi günü bebeğimin kanında enfeksiyon çıktı ve yoğun bakıma aldilar antibiyotik tedavisine başlanıldı. 5 gün sonunda arayıp durumun iyiye gittiğini benim gelmemi ve anne bebek uyum servisinde yanımda tedaviye devam edilmesini söylediler.
Gelmez miyim hiç ağrım sancım umrumda bile değil yeterki iyi olsun ama ..
Gözümün önünde çektiği acıları attığı feryat cigliklarini duymak içimi delip geciyo artık. Bugün sabah kan aldılar , bir haftada çıkıyormuş sonuç..
Evimize gitmek istiyorum evladımla artık.
Bu tedavi ne kadar sürüyor ? Yasayan var mı ?
Ben artık dayanamıyorum bebeğimi böyle görmeye