4 ay 14 günlüğüz atağın bitmesine 5 gün kaldı ama her şeyin düzeleceğini düşünürken bir anda yeniden tepetaklak olduk gündüz felaket uykuları yapıyor uyumuyor uykuya direniyor, gece uykusuna yatırıyorum devamlı uykusunda ağlıyor derin uykuya geçemiyor geçince de 1 saatte bir ağlayarak uyanıyor. Sabaha karşı 4-5te güne başlıyor akşamı zor ediyorum. Atağın ortasında eşim coviddi şimdi işe başladı tek bakıyorum bir aydır ne yedim içtim benimde haberim yok.Bugün ilk defa tüm gün eşim ilgilendi ben evle ilgilendim bir aydır nasıl ayakta kaldığıma şaşırarak baygın uyudu kendisi. Atak başlamadan önce gece uykusuna 20.00de geçer sabaha kadar bir kez uyanır sabah 06.00de güne başlardık. Atak bitince tekrar öyle olacak mı , inşalla olur çünkü 😢