Svsrms Kizlar 4.5 aylık bebeğim var. Ve ben aşırı şekilde grip olmuşum ayakta duramıyorum bile. İlaçsız geçecek gibi de durmuyor bı tavsiyeniz var mı ? Emzirirken içilebilecek grip ilacı var mı ? Nasıl geçer bu illet