Zesa17 Merhaba güzel anneler sezeryan Doğumdan sonra kaç gün sonra duş aldınız? Ben duş almaya korkuyorum bir şey olur su alır diye halbuki su geçirmeyen bant var
Kk41 Zesa17 Ertesi gün aldım su geçirmeyen bant özellikle onun icin zaten geçirmiyor merak etmeyin. Çok iyi geliyor duş almak
Sgma Zesa17 duş çok iyi geliyor hiç korkmayın bende bant yoktu hastanede doktorum çıkardı bir daha da takmadı ona rağmen gelir gelmez almıştım
_Gamze_ Zesa17 cuma sezaryen oldum, pazar günü duşumu aldım, duştan sonra güzelce kurut demişlerdi kağıt havluyla felan kurulamıştım..
Bebegimm1 Zesa17 duş çok iyi geliyor hele ki agrilariniz varsa rahatlatıyor ertesi gün duşa girmistim çıkasım gelmemisti o derece rahatlamistim
Rmyseyllhifa 2 gün hastanedeydik zaten doktoruma sordum alabilirsin dediğinde hemen aldım çok rahatlatıyor hatta sütümün gelmesine çok faydası oldu ılık duşun korkulacak bir şey yok
asiltonunmommysi Zesa17 su geçirmez bant vardı 5 gün sonra çıktı günde 2 3 kere aldım bant varken. Çıkarttıktan sonra lif değdirmeden su akıp gitsin duş alabilirsin demişti doktorum aldım bi sıkıntı da yaşamadım