Mom62626272 Bebeğim 8 buçuk aylık 6 aydır falan kullanıyoruz ilk aldığımızda28 TL idi biri artık şu fiyatlara dur desin ya
Mom544154 Mom62626272 valla her gittipimizde markete her seferinde fiyatlar artıyor. Nereye kadar gitcek böyle anlamıyorum. Kimse seste çıkaramıyor
Yelizr1 Mom62626272 ne 28i benim komşum aldığında 10 sene önce 13.75 le başladı 2018de 28di dediğin gibi Geçen ay 39du Bu ay 43e aldım 😂
alinaannee Mom62626272 32 tanesi 43 liramı canım ben trendyoldan 5 numara bez alıyorum genelde 120 tanesi 127 lira filan oluyor bence bim den vazgeç yaa
Tavsaninanasi Ucuz olur diye eşime baby me aldırdım 50 liye 62 lira vermiş. 45li prima 60 lira zaten. Ölelim istiyorlar galiba
Mom62626272 Tavsaninanasi hep fırsatçı pislikler bez mecbur alınıyo artırdıkça artırıyolar marka da fark etmiyor artık ucuz diye bişe kalmamış
hakikizeytinyagi Ben imalat hatası olupta satılmayan bezlerden alıyorum sleepinin cokta memnunum. 370li bezi 180 tlye almıstım
hakikizeytinyagi Mom62626272 dolap uygulamasından aradığınız bezi yazın aramalara çıkar. A101in bezleride var
Tombikdonerartikcokpahali Ecemunurannesi Bize slepy ve molfox pisik yaptı oyuzden biminkini deneyelim dedik pisik olmadi oylede devam ediyoruz
Tombikdonerartikcokpahali Yelizr1 Beden boyu buyudukce fiyatta mi buyuyor 😂 esim yenidoğan olanindan 40 li 21 liraya almista
Mom62626272 Tombikdonerartikcokpahali evet galiba yeni doğan sadece öyle hem adet azalıyor hem fiyat artıyo bu acı gerçeğide ben söyledim 😂😂
alinaannee Tombikdonerartikcokpahali aynen öyle canım beden büyüyor içindeki sayı azalıp fiyatı artıyor mesele bebeğim yeni doğduğunda bir numara 100 lü molfix i 70 tl ye filan alıyorduk
BurcuP Mom62626272 migrosun bezi daha hesaplı gibi sanki ya ben minies marka, 44 adetini 38,50 TL’ye aldım daha dün.