selin-1903 Bebegim hasta öksürüyor genzi tıkalı ancak ateşi yok ev 22-23 buçuk arası nasıl giydirmeliyim bir de sürekli terliyor hasta olduğu için mi
Mom544154 selin-1903 terliyorsa çok kat kat giydiriyorsunuz demekki. Dr bebeğim hastayken. Duşunu aldırın terlemiycek şekilde giydirin demişti
Nurell selin-1903 sırtına ensesine ve göğsüne bakın ona göre giydirdin.. oralar soguksa üşüyordur değilse usumuyordur.. Ama terliyorsa fazla geliyordur demektir..
selin-1903 Ya annem felan herkes birsey söylüyor biri unuttuğu için 2 kat pijama giydir felan diyor çok mu plurki
selin-1903 Mom544154 23 derece oda da mesela uzun kollu zihin üstüne uzun kollu bluz ve yelek giydiriyorum fazla mı sizce
Ayalayay selin-1903 kısa kol zıbın üstüne Uzunkol badi altına tek pijama yeterli 23 derece için . Yelek falan kalın olmuş bence. Terleyip terlemediğini kontrol ederek karar verebilirsiniz
1lina1anne selin-1903 Fazla giydiriyosun cnm atlet uzun kollu bide yelek giydir ayaklari sicak olsun sirti karbi sicak olsun yeter
-erCansu- selin-1903 nasıl alistirdiniz bilmiyorum ama bence fazla yani benm evim 21 derece dediğim gbi giydiruyorum henüz yelege gecmedik ki hiç yelek giydirmedim bugüne kdr sadece banyo yaptirdigim zaman bı saat falan giydiririm okdr
selin-1903 -erCansu- yaz boyu sadece zibin altına ince pantolon giydirdim kisin nasıl giydirecegimi bilemedim ilk kisimiz 6 aylik olacak
-erCansu- selin-1903 sırtına ve göğsüne bak sogukmu diye usuyup usumedgni anlarsn canm ama terliorsa sicakliyodur doktorum terlemesi dense birazcık ususun daha iyi terrlerse hasta olur derdi