Yasmineee 35haftaligim açıklık yok nst de biraz 50gibi sancim çıktı elle ıkidebir muayne ediyor açıklık bakıyor bugün 3.5da dediki görünürde sorun yok dedi 4saat sonra yine muayne edicez dedi anlamadım bu doktorun amacını elle mi açılma yapacak ne
Cgnege44 Yasmineee nts de düzenli sancı gormustir riske atmak istemiyordur nefret bı durum.su elle.muayene ilki.sezeryan 2.de erken gelme durumu vardı sancım çıkıyor ama ben hissetmiyordum sürekli elle.muayene ediyorlardı en son hocam dogurasim yok gelesi yok bırakın gidelim vallahi hepinize aç aç bıktım dedim kadın kahkaha atmıştı 🤣