Aframeva bize hastanede aptamil vermişlerdi, sonra da sütüm yeterli gelmediği için devam ettik bir süre. Ama çok sancı gaz yaptı, Hipp combiotic’e geçtik, çok memnunum. Gaz yapmadı, kaka problemi de olmadı. Biz gayet memnunuz, tavsiye ederim. Ama tabi yine son kararı bebeler veriyor 😅