Asel0436 Kızlar 8 aylık hamleyim canım çok cıkolata cekti bende. 2 parça aldım doktor zaten şekerim olduğunu çok şekeri. Tüketmemi söylemişti yedikten sonra ensem yanmaya. Başladı ve bas ağırsı olustu
Ssmmrr Asel0436 şeker ve tansiyon aletin varsa ol öl. Bende hamileyken tansiyon vardı ve enseme vururdu ikiside olabilir ama şekerli birşey yedin mi yoğurt yersen dengeler belki baş agrin geçer mutlaka ölç şekerini ve tansiyonunj
Asel0436 Ssmmrr iyim canım çok sağol yemek yedim baya. Ama. Az önce. Kustum kızımda. Görünce. Baya. Korktu şuan iyim şekerim çıkmış
Ssmmrr Asel0436 dikkat et canım şekeri hayatından bir süre çıkart bendede şeker ve tansiyon çıkmıştı şeker geçti gitti tansiyon maalesef ki benimle kaldı hala hap kullanıyorum