Kızlar vallahi tam tabir bu, 11 aylık kızım 3-4 gündür kafasını sola yatırıyor anlık yapıyor bunu max 3 sn sürüyor ama neden yapıyor bilmiyoru. Sinirlenince de kendini sıkıyor bu da 3-4 gündür. Sanırım atak haftasında. Kızımın yürüyor, gel baba anne mama diyor bilinçli olarak, tak çıkar oyunlarını yapıyor yani gelişimi iyi. Ama bu ne oluyor salı doktora gdicz ama başına gelen var mı korktum bi kas problemi falan mı