Kızlar doktora gıttım 24 saat gozetım altında kaldık bu süreçte hıcbır sıkıntımız olmadı çok şükür keyfı yerındeydı ama gıttıgımız hastane okadar ılgısızdıkı bizi korumalı çocuklarla aynı odaya soktukar 24 saatte gelıp hıcbır doktor ılgılenmedı bırı dıyo endeskopı bırı dıyo bırsey olmaz ıyı falan en sonunda cıkdırdım çocuğumu alıp çıktım ordan yanı demem oki bu saate ne kadar bellli olurdu dimi ne olsa suan keyıflı cok şükür tabletı ağzında patlatınca suyu mavı renkti dağılmış ağzına yanıma geldı yıkadım ağzını küstü sonra kusunca mavılıkler geldı 3 defa kustu sonra kusmadı