Betim nasil sagiyorsunuz mesela saatli mi? Ben de sagiyorum son bir aydir ama cok azaldi 30 du 20 ye dustu simdi 10 a dustu ml sayisi, 7 bucuk aylik, 1 aydir emmiyor zaten red yasiyorduk 2 bucuk ayliktan beri ama bu zamana kadar idare ettim zar zor emzirerek, artik asla istemiyor, nasil artirabilirim, alerjisi var her seyi yiyemiyorum