Mommyishome Eşim çok beğendi diye aldık ama nası süsleyelim bilemiyorum şimdi. Erkek odası gibi mi oldu bilemedim :( kızına oda yapan var mı bu mobilyadan? Önerileri beklerim 🙏
-Gizem- Mommyishome baktım şimdi çok şık. Kızınız için beğendiğiniz renklerden nevresim ve aksesuarlarla gayet de kız odası olur
TheBaby Mommyishome Ben 5 yıl önce oğluma aldım. Taş gibi mobilya valla. Kızımada onunla devam edicem
ipekkizz Mommyishome Ablam modokodaki şubesinden aldı yigenime güzel duruyor aslında pink house da güzel onu neden tercih etmediniz
Mommyishome ipekkizz çünkü kapak rengi çok çok uçuk pembeydi sanki güneşte solmuş gibi. Mobilya kısmının rengi de kırçıllı beyaz gri gibi. Güzel değildi yani fotoğraflarla hiç ilgisi yoktu. Aslında onu almaya gittik ama böyle oldu 😂