tatlisert sonsuz17 bence o kadar emin konuşmayın. 2 yaş beslenme ile alakalı açtığınız postta hiçbir yoruma cevap vermemişsiniz? Sanırım unuttunuz
bikerem sonsuz17 Yiğit Ali de cok guzel,bu arada Kerem oglumun adi. Omer Yigit biraz daha ağır ama cok cok asiller bence