HavvaHalil95 4 aylık ek gıda icin neler verilir yada 4 aylık bebeklerine ek gıda veren var mı yardımcı olun bana lütfen sütüm hiç yok zaten mama veriyorum ama ek gıda da verebilirsin dediler çünkü bebeğim doymuyor mama ile yetersiz geliyor
Kevseryldz HavvaHalil95 hipp kaşık mamalarına başlayabilirsin canım. Taşımlarla devam edersin zaten 1 ay sürüyor sonra normal ek gıdadan devam edersin
TheBaby HavvaHalil95 Ben bugün canım mesela öğlen şeftali verdim cam rendede. İkindi ara öğünde muz. Şimdi hippin gece maması var akşamda ondan vericem. Şimdilik sabah öğlen gece olarak mamaya devam ediyorum. Yalnız ek gıdaya başladığımız için suyu ihmal etme. Pürelerdende aldım özellikle mevsimi olmayan meyveleri erik vs gibi. Sonra püreleri kendim yapıcam kış meyveleri bi çıksın
Woody HavvaHalil95 ek gıda verebilirsin diye kim dedi? Düzenli her ay doktor takibine gidin Doktor uygun görürse başlatır zaten Ay çok nadir başlatırlar. Zaten doyumulk yemesi 1 2 ayi bulur Bir de prematüre idi bebeğiniz sanırım Sakin milletin lafıyla hareket etmeyin
HavvaHalil95 Kevseryldz kendim evde birseyler yapıp versem olmaz mı ki betten baktım ama çok şey yazıyor
Kevseryldz HavvaHalil95 tahıl bazlı olanı tavsiye ederim ilave şekeri bulunmuyor hipp markasına güvenirim içeriği temiz. Sizde araştırın tabi ki çocuğunuzu siz daha iyi tanırsınız
HavvaHalil95 TheBaby kaç aylık canm bebeğin olmazsa bende öyle yapayım meyve ne kadar veriyorsun mesela
TheBaby HavvaHalil95 4 ay 26 gün canım. Ben 4.ayın başından beri tadım yaptırıyorum. Meyvelere 1 çay kaşığı ile başladım. Artırarak devam ettim. Artık bayağ yiyor. Diliyle itene kadar. Yani nerdeyse 8-10 kaşık yiyor canım
HavvaHalil95 TheBaby benim bebeğim şuan tam 50 günlük yanlız prametüre birsey olmaz demi 2 ay sonra başlasam bende baktım e bebekte dediğiniz gibi +4 den başlıyor hipp alırım zaten
HavvaHalil95 Woody tamam çok teşekkür ederim gideceğim de soracağım ama buraya sormak istedim verende çokmus ben bilmiyordum burda görünce sormak istedim doktora soracağım elbette