Kızlar bebeğim 1 aylık burnu çok tıkalı sürekli aspratörle açıyorum damla damlatıyorum ama tekrar tıkanıyor sütte içmek istemiyor kusuyor sürekli uyuyor napıcam bilmiyorum dün doktora gittik burnu için damla verdi sadece başka bişey yapmadı bende ateşi yok ama genede 2 kere calpol verdim havluyu ütüyle ısıtıp göğsüne koyduk başka ne yapabilirim tecrübeli anneler yardımcı olun lütfen küçücük yavru kuşum derdini de anlatamıyo çok üzülüyorum