Ben kullanıyorum hiç Bi kapaticiligi yok ama sürünce gerçekten güzel Bi ışıltı veriyor yüze yüzün doğal duruyor aynı zamanda ışıl ışıl ve renk eşitsizliğini de yok ediyor sürdüğüm zaman kimse yüzümde bisey olduğunu anlamıyor ama aaa yüzün bu aralar ne kadar canlı diyorlar normalde çok cansız Bi yüzüm var