Merhabalar, bu konuya benzer konu aradım fakat bulamadım.
Bebeğim 2 gün sonra 2 aylık olacak. Kaka yaparken çok zorlanıyor kakası katı olmamasına rağmen ıkınıyor ağlıyor. Sadece anne sütü alıyor neden oluyor bu? Anca uyardığım zaman yapıyor kakasını pamuklu çubukla son birkaç gündür böyle. Neden böyle oluyor tecrübeli anneler yazabilir mi zaten doktor kontrolüne gideceğiz soracağım ama başına gelen var mıdır diye sorayım dedim.