Mucizemsin21 2 aylık bebekleriniz gündüz kaç saat uyuyor kızlar gece kaç saat mesela kaç saat uyanık kalıp tekrar uyutuyorsunuz gündüzleri
Sevenne Mucizemsin21 gece 11 de uyuyo iki saatte bir emip yine uyuyo saat 7 8 de uykusu bitiyo bidaha akşama kadar völik pörçük bes dakika 🥲
1bocek1cicekannesi Mucizemsin21 benim kizin tilki uyksu var dalamiyor gece de gündüzde anamı aglatiyor saat veremicem o yüzden
Zeynebakman Mucizemsin21 Gündüzleri en az 1 saatlik uykusu mutlaka oluyor. Ama genelde sık sık uyanıyor. Geceleri uyuma saati değişiyor,henüz düzene oturmadı ama uyuduğu zaman iyi uyuyor. 2-3 kere emzirmeye kalkıyorum sadece
Kubraberil Bizimki 45 günlük uyumuyor hiç kucağımdam bıraktogım an ağlıyor yatırıyorum 5 dakıka sonra uyanıyor ağlerken nefesi kesiliyor katılma ağlaması derler ya öyle . Suan kucağımda uyuyor gozleri kıpkırmızı oldu bırakıp wcye gidemiyorum çünkü uyanıp yine ağlayacak 😓
Mucizemsin21 Kubraberil bizimkide bazı günler öyle sese alıştırdım piş piş sesine tabi o ağlama gelince duymuyo hiçbişeyi kendi sesinden ama kucamda gezdirip pışpış yaparak zor uyutuyorum
Tugbapoyraz Kubraberil n Sevenne benim ki 7 buçukta uyuyo sabah 7 de kalkiyo bazen altı g3ce de 3 kere bazen 4 kere emmeye kalkiyo normal mi acaba
Mucizemsin21 Sevenne bizimki hergün sabah 4.5 em geç 5 de ayakta 8 e 8 buçuğa kadar geçte yatsa erkende aynı saatte uyanıyor 😏
Mucizemsin21 1bocek1cicekannesi benimkide bazen öyle yapıyor bazen dediğim çoğu zaman beşiği sallamayı bırakiö hoop gözler hiç uyumamış gibi açılıyor ha açılsın açılsında ağlamasa mızmızlanmasa amenna 😂
fgnrcp2704 Mucizemsin21 yarın 2 ay doluyor gece uykusunda problem yok saati pek tutmuyo ama uyuyunca en az 3 saat filan uyuyo sabaha kadar 2 yada 3 defa emmeye kalkiyor gündüz de öğlen ilkindi arası yaklaşık 2 saatlik uykusu var geri kalan hep bölük bölük
Mucizemsin21 fgnrcp2704 bizimde öyle canım 😂 ama gündüz en fazla 1 saat 1 buçuk saat uyanık kalıyor sonrası uyuyana kadar mızır mızır hemen yoruluyor onunda yarım saati oyun 1 saati mız mız 😂
Mucizemsin21 Tugbapoyraz normal bence canım benimkide aynı 3 4 kere kalkar 5 te tamamen klkar sabah ezaanda ayakta hergün şaşmaz 😂
Sevenne Tugbapoyraz ne güzel erken uyuması benimki 11 i bekliyo illa derin uykuya gece uykusuna gecmek için en gec 9 olmalıyken
Alya3361 Mucizemsin21 benimki gece 11 gibi uyuyor 3,30 yada 4,30 da uyanıp emmek istiyor yani gece bir kez kalkıyor sadece 4,30 dan sonra da 3 saatte bir sabah 10 a kadar uyanıp emiyor az mı bilmiyorum gündüz de 2 saatte bir uyuyup uyanıyor🤷🏼♀️
Mucizemsin21 Alya3361 ay ne güzel maşALLAH 😂 bizimki en geç 8 de uyuyor akşam uykusunu sonra 2 3 saatte bi kalkıyor sabah 5 te uyanış başka da uymaz 8. Buçuk 9 a kadar 😂
momofa Mucizemsin21 ay aynı biz yazacaktım, kolik annelerinden tanıdım sizi😂 uyku düzenleri de aynıymış😄