Ysf-kn alerji yüzünden benim için en iğrenç ötesi bi durum oldu, çünkü sağlığımı kaybetmek üzereydim bana yaptırdıkları vicdanlar yüzünden sütten kesememiştim. sütten kestikten 1.5 senede toparlandım. bir daha doğursam emzirir miyim bilemiyorum ama şuan ki kafamla asla emzirmeyi düşünmüyorum🙄