Erdemir Benim bebeğim kadar ağlayan , zor büyüyen bi bebek oldu mu acaba. Kolik olsaydık da uyumasaydık keşke , oğlum doğuştan egzama hastası. Egzama dan dolayı yatamadık bizde . Yavrumun vücudu, yüzü kıpkırmızıydı ve kaşınıyordu çocuk. Asla uyuyamıyordu . O da biz de … SİZE DEMEK İSTEDİĞİM ŞEY ŞU ; UYKuSUZLuk SEBebinize şükretmelisiniz. Bizde ki gibi ciddi bir hastalıktan uykusuzluk yaşamıyorsunuz. Oğlum 1,5 yaşında ve hala egzaması sıfırlanmadı. Ama sizin bebe, 1 buçuk olduğunda unutacaksınız bu günleri inşallah… Tabi sizinki de Kolay değildir elbet , Ama hani daha beteri de var. bilin istedim. Geçmiş olsun 😽