Sinirlerim çok bozuk çok. Geceden beri sürekli ağlıyor saat başı uyanıyor. Emziriyorum bu arada. Sabahtan beri memeye yaklastirdigim gibi ağlıyor emmiyor. Ek gıda verdim 1.5 çay bardağı onla duruyor. Kafayı yicem. Neden emmiyor ya Allah aşkına ne zaman gecicek bu durum sinirlerim aşırı bozuldu. 4. Ay atağı bitti bu başladı şimdide. YILDDDDDIIIIMMM..