Mdmd Bugün ben bebeğim burun akıntısı, öksürük ve boğaz ağrısı şikayetiyle acile gittik ve acilde herkes o şekildeydi. Salgin mi var yoksa korona mi?
Badem Mdmd 3 haftadır kendini tekrarlıyor çocuklarım da bende toparlanamadim bir türlü, salgın var çevrem hep boyle
Yesillimon Mdmd Gebze de yaşıyorum oglumda şuan ayni ateş öksürük korona degilde,bu mevsimler de alerjik brositi aziyor dün hastaneye gittik hep çocuk hasta vardi sanirim salgin var.
Beyziikoo Mdmd Asla bitmeyen salgınlar her yerde nefret ettim bu dünyadan. Kızımla aynı durumdayız. Hasta olmayan ben hastayım malesef…
Honki_Ponki Mdmd Gribal salgın sanırım her ilde var canım havalardan mı anlmadım bizde 2.3 hafat oldu geceireli
Denizzz88 Mdmd salgın var sanırım bende 4 gündür burun akıntısı çekiyorum ilk gün boğazım ağrıyordu artık o yok ama öksürük var burnum foşur foşur akıyor bide bebeğime geçmesin diye evde sürekli maskeyle gezmekten de nefes alamıyorum
Bsrumt55 Benim oğlumda hasta ateş öksürük burun akintisi şikayetiyle gittik peşine kusma ishal başladı antibiyotik aldıkça da kusuyor 2 gün hastanede yattı