rumeysalbayrakaya Busra9290 beenn 🙋🏻♀️ 1 aydır diyetteyim bebeğim dört aylık olacak neredeyse emziriyorum
Gullcann Busra9290 Ben tam tersi hamileyken verdim. Emzirirken alıyorum. Çünkü emzirdikten sinra resmen gözüm dönüyor herseyi yemek istiyorum
Smyy61 Genelde emzirrken verilir dediler ama ben aldım o yüzden diyetsyen eşliğinde diyet yapıyorm çok güzel vermeye basladm1. 5 ayda 7 kilo gitti
Annelikkazanacak Ben verdim 73 kg ıle doğuma gırdım şuan oğlum 1 yaşında ben 55 kg düştüm hiç diyet yapmadım ama çocuk peşinde koşturmaktan aç kalıyorum 😅
Esincan Şahsen bende de doğuma 70 le girdim şuan 48 kiloyum ve çok üzülüyorum bu duruma emziryorum bebeğimi almak istyorum alamıyorum ve gelen giden herkesin zayıfsın zayıflamışın demeleri beni daha çok üzüyor
Bireslem Iki buçuk ayda 88 den 68 e düştüm cok sukur👍🍉😆😅hem emzirdim hemde diet yaptim🐰🍓 Hedef kiloma 5 kilo var😘🐦
Bireslem Busra9290 Busra9290 cok tesekkur ederim🍁 kizim 22 aylikti o yuzden azalma olsada dusunmedim ki cok olmadi.. Diyetisyene gitmedim tamamen kendi azmimle başardım Cunku cok istiyordum zayiflamayi
Yarenayse19 Bende 75 doğuma girdim şu an sadece emzirerek 50 kiloya düştüm eski halime bide bebeğiniz hareketli olursa daha hızlı verirsiniz 😂
NurayKaan Busra9290 hamile kalmadan önce 57 kiloydum 75 ile doğuma gittim bebeğim 2 aylıkken 57 kiloya döndüm bi diyet yapmadım hatta düzensiz saatlerde yedim hep ☺️
rumeysalbayrakaya Mavsnz06 her zamanki gibi beslendik sadece abur cubur tatlı falan yemiyorum canım katı bi diyetim yok porsiyonlarımı küçülttüm