Kızlar ikinci bebeğime hamileyim iki ay kaldı doğuma. Birçok anne baba gibi biz de ilk çocukta aman ses olmasın, çıt çıkmasın, uyanmasın diye çok kastık haliyle çok strese girdik. Bu yüzden bu bebeğimi sese karşı toleranslı büyütmek istiyorum. İlk bebeğim 19 aylık olacak inşallah doğumda haliyle o da sessiz olmaz pek.
Şimdi sorum şu, çocuğu sese nasıl alıştırırım ne önerirsiniz? Taktikleri bekliyorum.