Bayanlar emzirirken korona geçirdiniz mi çocuğunuz kaç aylıktı.. ya da emzirmeyipte korona yaşayan var mı çocuğunuz nasıl baktınız.. bende biraz panik atak var oğlum daha 3 aylık ya birgün korona olursak nasıl olacak ya bebeğime bişey olursa ben ağır geçirirsem ona bakamazsam diye düşünüyorum hergün vesvese yapıyorum yaşayıp geçirenler muhakkak vardır nasıl geçiyor bu süreç..