Yclcnbz Normalde de basenli biriydim ama hamilelikle birlikte daha da genişlemiş 2 ay oldu sezeryan Doğum yaptım hiçbir altım olmuyor. Moralimi çok bozuyor bu durum sonradan gider mi bilmiyorum. Bu şekilde olup eski haline kavuşan var mı?? Lütfen olsun
saddov Yclcnbz gider tabi gitmez mi haftada 3 gün yarım saat 40 dk spor yapınca insan sonuca şaşırıyo dene bak 3 haftada bile incelmeyi göreceksin zaten onu farkedince insana bi şevk geliyo
Ikiprensintekprensesi2809 Yclcnbz benimde canım öyle bel basen başını aldı gidiyor eskiden 42 giyen ben şimdi 48 oluyor
MelteMerve Yclcnbz bende öyleydim canim ikinci dogumumdan sonra basenlerim yüzünden hicbir pantolonum olmuyordu. Üst bedende sikinti yoktu hala 36-38di ama alt bedenim 40-42 rahat oluyodu elbise bulmakta cok zorlaniyodum. Chloe ting workoutlarindan yaptim iki hafta sonra birazda yememe dikkat ettim cok sukur eridi basenlerim. Yaglr iyice yapismadan erkenden baslarsan spora daha etkili ve hizli etkisini gorursun.
1bocek1cicekannesi Yclcnbz oğlumu doğurduğumda 83 den 55 ev indim 6 ayda hamilelikten önceki kiloma 54 düştüm tekrar hamile kaldım sjdjdjc 75 civarı girdim doğuma şuan 2 aylık kızım 60 kiloyum veriyorsun yani merak etme
SimaBeste Yclcnbz valla canım dikkat edersen gidiyor ama yemeye devam edersen maalesef gitmiyor hatta daha fazlası geliyor