Bebeğim 4 gün sonra 10 aylık olacak. 9 aylıkken ilk kez mama içmeyi kabul etti. Aptamil veriyordum ama bebeğim emeklerken zart zurt gidiyordu 😂 gece sancı sebebiyle ağlamalar huysuzluk vs doktor mamadan oldugunu söyledi yurtdışındayken keçi sütlü mamaya başladım aynı gün değişiverdi. Mutlu neşeli gazsız oldu bebeğim çok şükür. Fakat türkiyeye dönünce 10 aylık olması sebebiyle golden goat 3 numara bulamadım. 2 ile devam mı ediyoruz ? Yoksa ben mi bulamadım ? Yardmcı olurdanız çok sevinirim 🙏🏻