Selam kızlar. 10 gündür oğlumun poposu kızarık hava soğuk diye de çok havalandırmadım tabi havasızlıktan da olabilir. 4,5 aylık. Doğduğundan beri hiç ihtiyaç duymadım sadece bazen kakadan sonra kızarırsa mustela 1-2-3 pişik önleyici bariyer krem kullandım memnundum aslında. Ama bir işe yaramadı şu 10 gündür. İçeriği güvenli, etkili bir pişik kremi önerebilir misiniz ?