Deletedmom65802 Kızlar 4 ay oldu sezaryen doğum yapalı ama hala regl olmadım doktora gittm herşey normal dedi ama bu durumu sormayı unuttum başına böyle bişey gelen var mı acaba
AnneHande Deletedmom65802 Bir başka doktora daha gözükebilirsiniz, bellki içinize sinmemiş. 3 sezeryanımda da böyle bir durum yaşamadım.
Halee_bilgee48 Deletedmom65802 ben yaşamadım ama çevremde yaşayan arkadaşlarım vardı. Kimisi 1 yıl kimisi 1.5 yıl kimisi de 2 yıl sonra oluyor. Ben mesela doğumdan 3 ay sonra adet oldum. Bünyeden bünyeye değişir canım.