Seren85 2 ay 10 günlük bebeğim.. elleri sıkça yumruk.. baş parmak içerde genelde.. sizin bebeklerin yumruk yaparken baş parmakları içerde mi acaba.. internette serebral diye bir hastalıktan bahsediliyor.. çok korktum cevaplarınızı bekliyorum.. birde omuzdayken kolunu gerip geriye atıyor sanki.. doktor başını kontrol etmek için yapıyor dedi ama.. Başına gelen varmıdır?
Kzvural2542 Seren85 benim bebisimde oyleydi canm o aylarda oluyo oyle şuan 5 aylığız hiçbir sıkıntı yok takmayın kafaniza
Aysnrblghn Korkmayın,ilk 3 ay normal yumruk olması.Daha çok küçük bunlara takılmayın,İnternete bakmayin
Aysnrblghn Onlardan ziyade göz teması var mı,nesneleri takip ediyor mu,başını yavaştan dik tutmaya başladım,gülümsüyor mu bunlara bakın ki bunlar bile gecikebiliyor bazen
Aysnrblghn Seren85 çok küçük annesini daha. HIC BAKMAYIN INTERNETE öyle şeylere kafanızı yormayın güzel güzel emzirmeye oynamaya güvenli bağlanmaya bakın.Bu dönemler geri gelmiyor ve kaygıyla geciyor.Sag el sol el değişiklik gösterir zaman zaman.Ama çok aklınıza takiliyorsa doktorunuza danışın ama zannetmiyorum içiniz rahat etsin.
Seren85 Aysnrblghn biraz geç ağlamıştı doğumda.. solunum hızlıydı biraz oksijen vermişlerdi.. hiç bi sorun olmaz dedi doktorlar ama sanırım hep aklımın bir köşesinde 😞
Aysnrblghn Seren85 o yüzden takıyorsunuz kafanıza. Bende doğumun vakumlu oldu diye baya dert edip araştırıp ilk 3 4 ayımı berbat geçirmiştim.Bebisimde hissetmiş gibi herseyi erken yaptı dönme emekleme 7 aylık şimdi.He oladabilir herşey Allah’tan her türlü onun annesi sizsiniz. kendi kendinize kaygilanmayin gidin doktora içiniz rahat etsin.Bebisinizin her gelişiminde rahatlayacaksiniz
Seren85 Aysnrblghn ili aylık kontrolden yeni geldik.. olumsuz bişey olsa derlerdi sanrıım.. baya detaylı muayene etti ama..
Aysnrblghn Yapmıştır o nörolojik muayenesinide.hic korkmayın bugünlerin tadını çıkarın emekleyince hayat çok zorlasiyor😊😊