Kızlar merhaba benim bebeğim 4 aylık bu ay sadece 300 gram gibi birşey almış büyük ihtimalle mamaya geçicez akşam doktora gidicez aslında sütüm var oğlum az emiyor birde çok kusuyor size sorum şu hem emzirip hem mama verince meme reddi oluyor mu biberon yüzünden birde illaki süt azalıyor mu ?