Merhaba ben kızıma kullanıyorum. Kullanma kılavuzunda bebeğim 6 kilo olduğu için günde 3 kez 3 ml diyordu. Ancak reflüsü çok kötü vaziyetteydi. Gastroentolojiye götürdüm. Her emzirmeden ya da mamadan sonra 2,5 ml ver dedi. Yani günde 5 kez emiyorsa ilacı 5 kez vermemi söyledi. Aksi takdirde sonuç alamazsın diye de belirtti. Gerçekten ilacı biraz arttırınca daha iyi şu an bebeğim.