Merhaba anneler,
bugün 8. Ay olduk zaten doğduğundan beri uyumayı sevmiyordu buna birde meme reddi eklendi. Daha önce 3. Ayında meme reddi yaşadık ayakta gezerek beyaz gürültü ile emzirdim şuan bu şekilde kabul etmiyor ve bu aralar memeye geldiği an çığlıklar atıyor. Çok ısrar etmek istemiyorum ama sizler neler yaptınız bu dönemde tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
emzirme sıklığınızı ve günde kaç öğün ek gıda veriyorsunuz ?
ek gıdayı miktar olarak ne kadar veriyorsunuz onları da yazarsanız sevinirim. Teşekkürler 💐